حریم شخصی

ما در این وب‌سایت در حفظ حریم خصوصی شما کوشا خواهیم بود. اطلاعات شخصی شما تنها هنگامی که به صورت داوطلبانه آن‌ها را در اختیار ما بگذارید و به منظور پاسخدهی به سوالات یا برای ارسال اطلاعات تکمیلی و محتوایی که شما درخواست کرده‌اید جمع‌آوری خواهد شد.

بازدیدکنندگان این وب‌سایت ردیابی نمی‌شوند به استثناء مواردی برای جمع‌آوری داده‌های آماری که در این صورت نیز فرد کاربر مورد شناسایی قرار نمی‌گیرد. در مواردی که از کوکی‌ها (cookie) برای عملکردهای ضروری استفاده می‌شود، نحوۀ استفادۀ کاربر از سایت ردیابی نمی‌شود و اطلاعات قابل‌شناسایی و فردی ذخیره نمی‌گردد. برای اطمینان نسبت به امنیت اطلاعات جمع‌آوری‌شده و جلوگیری از هر گونه دسترسی غیرمجاز، استفاده و افشا کردن آن‌ها تدابیر و اقداماتی صورت گرفته است. لطفاً توجه داشته باشید که هنگامی که این سایت را از طریق لینک‌های موجود در آن ترک می‌کنید، سایت‌های دیگر ممکن است قوانین متفاوتی در مورد حریم خصوصی داشته باشند.

ما هر از گاهی سیاست‌های حریم خصوصی خود را به روز می‌کنیم و شما را تشویق می‌کنیم که آن را در فواصل منظم مرور کنید. اگر قصد تصحیح اطلاعات شخصی خود را دارید یا در زمینهٔ سیاست‌های ما پرسشی دارید، لطفاً با ایمیل ما در تماس باشید. news@bahai.org یا با «سرویس خبری جامعهٔ بهائی» از طریق شماره تلفن ۰۹۷۲۴۸۳۵۸۴۱۲ بین ساعت ۸ صبح تا ۵.۳۰ عصر به وقت GMT+2 از یکشنبه تا پنج‌شنبه تماس بگیرید.

شرایط استفاده

بازنشر و ایمیل کردن تمامی اخبار و تصاویر تهیه شده توسط «سرویس خبری جامعهٔ بهائی» یا انتشار مجدد آن‌ها در اینترنت و استفاده از آن‌ها توسط اشخاص یا سازمان‌ها بر اساس شرایط زیر مجاز است:

  • در تمامی موارد استفاده باید «سرویس خبری جامعهٔ بهائی» به عنوان منبع ذکر شود.
  • تصاویر و متن خبرها نباید به گونه‌ای مورد استفاده قرار گیرد (از جمله، استفادهٔ نامحدود یا استفاده به نحوی که به معنای تایید یا مرتبط بودن با محصول، خدمات، دیدگاه و یا آرمان‌های مشخصی باشد) که در تضاد با قصد و نیت منبع اولیه باشد.
  • تصاویر تنها از نظر تغییر اندازه می‌توانند ویرایش شوند. توضیحات عکس‌ها باید همیشه همراه آن‌ها منتشر شوند.
  • «سرویس خبری جامعهٔ بهائی» در قبال هر گونه خسارت و ضرر و زیان مستقیم، تصادفی، تبعی، غیر‌مستقیم و یا کیفری که احتمال دارد بر اثر دسترسی به محتوا و یا استفاده از آن حاصل شده باشد، مسئولیّتی ندارد و پاسخگوی هیچ فرد و یا مؤسّسه‌ای نخواهد بود.
  • امکان استفاده از محتوای «سرویس خبری جامعهٔ بهائی» وجود دارد و نیاز به کسب اجازه مخصوص نیست اما «سرویس خبری جامعهٔ بهائی»، حق کامل کپی‌رایت را برای تمامی متون و تصاویری که منتشر می‌کند تحت تمامی قوانین ملی و بین‌المللی برای خود محفوظ نگاه می‌دارد.

«سرویس خبری جامعهٔ بهائی» از نهادهای «جامعهٔ جهانی بهائی» است؛ سازمانی غیردولتی که شامل پنج میلیون عضو جامعهٔ بهائی است و آن‌ها را نمایندگی می‌کند.